2016. 03. 20.

Chapter 23.


Sajnálom a nagy kihagyást, de ezek után igyekszem rendszeresen hozni a részeket.  
Jó olvasást! B.W
 
GOT7 Fanfic
Chapter 23.
BamBam

Az ágy oldalának dőlve nyomkodtam a telefonom. Yona, a vélhetően gyerekkori barátom írt. Elkezdte elmesélni azokat a kiskori dolgait, amit a szülei mondtak neki. Ugyanis volt egy balesete, és nem emlékszik semmire azelőttről. Nem rémlett, hogy Yongával papás-mamást játszottunk... Pedig ő ezt állította. Amikor rákérdeztem Heydára azt írta, hogy ő nem tud ilyen nevű kutyáról.
De minden másról szívesen írt. Igazából fogalmam sincs mit akart, mert mindig mást írogatott, meg azt, hogy mennyire utálja az iskoláját, és mennyire el akar jönni ide, Koreába.
A telefonom jelzett, hogy megint írt.
Valamit félrenyomtam, és a kezdőképernyő jelent meg. Yun mosolyog rajta.
Egy nagyot sóhajtottam, és kiikszeltem Yona üzenetét. Yona tud várni, ez a dolog ráér, de Yun...
Sóhajtottam egyet, és lehunytam  a szemem.
Magam előtt láttam, ahogy Yun és YuGyeom a nappaliban ülnek egymást ölelve, és a lány azt mondja YuGyeomnak hogy szereti.
Megráztam a fejem, hátha eltűnik ez a kép, de nem. Újra, és újra magam előtt láttam őket.
NEM! YuGyeom, a legjobb haverom, az öcsém, a... nem is tudom milyen bizalmas valakim nem fogja lenyúlni tőlem a lányt, akit ő is tudja, hogy mennyire szeretek. A legjobb  haverom nem veszi el a (leendő) barátnőmet, ugye? Nem szoktak olyat. Remélem...
Sóhajtva a kezembe vettem a telefonom, és írtam Yonának, hogy dolgom van, és mennem kell. Erre válaszképp vagy tizenöt üzenetet írt. Lenémítottam a mobilt, és ledobtam a földre, majd feltápászkodtam, és kivánszorogtam a nappaliba.
Az első dolog ami feltűnt, az a nagy fehér szőrgombóc volt, ami a kanapéról lógott le.  Ahogy közelebb léptem megláttam Yunt, aki a kanapén feküdt, a feje mellett Norat, és a lábánál Heit, aki félig lelógott a bútorról. Nagyon aranyosan aludtak. A kutyus lassan kinyitotta a szemét, majd szomorúan rám emelte a tekintetét, mire megsimogattam a fejét. YuGyeomot hallottam elmenni, így nem kerestem. Nem is akartam látni.
Ahogy a lányra néztem... Olyan ártatlannak tűnt.
Leültem a földre, a feje mellé, és az arcát bámultam. Gyönyörű szemei le voltak hunyva, az ajkai kissé elnyíltak egymástól. Édesen aludt. A kontya szétcsúszott, és a tincsei szana-szét álltak. Elsimítottam egy hajtincsét a füle mögé. Elmosolyodtam, amikor felfedeztem egy anyajegyet a füle alatt, a nyaka oldalán. Óvatosan megérintettem a kis pöttyöcskét, mire fintorgott egyet, majd mocorogni kezdett. Valamit motyogott, majd lassan felnyitotta a szemit, és rám nézett.
Teljesen elmerültem a szemében. Gyönyörű fekete tenger...
-Mi történt? - Suttogta, és pislogott egyet.
-Sajnálom, hogy felkeltettelek. -  Motyogtam, és a tarkómhoz nyúltam.
-Történt valami? - Ült fel, és a hajába túrt. Én meg nem bírtam válaszolni, csak bámultam, hogy milyen gyönyörű még kócosan, és álmosan is.
-Nem, nem történt semmi. - Nyögtem ki végül.
Nora, a kis mocskos dög, a lány ölébe mászott. Yun simogatni kezdte a macskát, mire a kutya is odamászott a keze közelébe. A lány mosolyogva simogatta a két állatot, majd rám nézett.
-Mi van? Van valami a hajamban? - Kérdezte, és a hajához kapott.
-Nem. Csak nézlek. - Ráztam meg a fejem, de a második mondatomat nem hallhatta meg.
-BamBam! - Hajolt előre, és lökte meg a vállam. - Mi a baj?
-Semmi. - Ráztam meg a fejem, és a szőnyeget kezdtem fixírozni.
-Ne szórakozz! Látom rajtad, hogy valami nincs rendben. - Nyújtotta a kezét. Lassan én is kinyújtottam a karom, mire húzni kezdett maga felé. - A munkahelyeden volt valami?
-Dehogy. - Guggoltam fel.
-Akkor a srácokkal? - Faggatott tovább, mire csak a fejemet ráztam. - Több ötletem nincs. - Engedte el a kezem, és odébb húzta az időközben kiterült macskát, hogy én is odaférjek mellé. Átnyúlva Yun válla mögött Hei fejét kezdtem simogatni.
-Yongi elmegy. - Szólalt meg a hosszú csend után a lány.
-Mi? - Kérdeztem vissza, mert nem voltam benne biztos, hogy jól hallottam.
-A bátyám elmegy apáékkal NewYorkba. - Nézett rám Yun. Láttam a könnyeket a szemében. Lehajtotta a fejét, és szipogott egyet. - Nem akarom, hogy ő is elmenjen.
Hei fejéről a lány karjára vezettem a tenyerem, és simogatni kezdtem.
-Hé! Minden rendben lesz vele. Vissza fog jönni hozzád. - Próbáltam megnyugtatni.
-YuGyeom is ezt mondta. - Szipogta. - De ha hozzám nem is, akkor Danbihoz vissza fog jönni. - Letörölte a könnyeit, és a vállamnak dőlt.
Én meg lemaradtam annál a mondatnál hogy "YuGyeom is ezt mondta". Neki előbb mondta el ezt, mint nekem? Akkor miért nem YuGyeommal ment el randira? Megőrülök! Miért?!
-YuGyeom. - Motyogtam. - Ki fogom nyírni.
-Hm? - Nézett fel rám a lány, bár biztos voltam benne, hogy hallotta.
-Semmi. - Ráztam meg egy picit a fejem. - Felejtsd el.
-Én elmondtam mi nyomja a szívem. Most te jössz. - Bökte meg a vállam egy félmosollyal.
-Minden rendben van velem. - Fordultam el.
Yun az ajkába harapott, majd megsimogatta a kutyája fejét.
-Hei azért ilyen, mert az anyám rosszul bánt vele. Kérlek vigyázz rá egy picit! - Lefejtette a tenyerem a válláról, és elment a fürdőbe.
Heire néztem. Nagy fekete szemeivel szomorúan bámult rám. Az orrához emeltem a kézfejem, majd végigsimítottam az orrán és a homlokán.
Hátradöntöttem a fejem a kanapé háttámlájára, és úgy néztem a kutyát. Megszimatolta a tenyerem, aztán megnyalta.
Yun nemsokára visszaült mellém, és a kezembe nyomott egy kanalat meg egy kis befőttesüveget.
-Már megint bébiételt eszel? - Bámultam rá, miközben kanalazta a szájába.
-Miért? Baj? - Vette a szájába a kanalat. - Mindig ezt eszem amikor szomorú vagyok.
Sóhajtva nyomtam bele a kanalat az üvegcsében lévő trutyiba.
Csendben ettünk, és csak a kanál csengése hallatszott.
-Ki az a Yona? - Nézett rám Yun, mire meglepődöttségemben félrenyeltem és köhögni kezdtem. Mikor sikerült abbahagynom a köhögést a lányra bámultam.
-Csak kérdeztem. - Vont vállat mikor észrevette, hogy nézem, majd a szájába vett egy kanálnyi babakaját. - Nem kell rögtön megfulladnod.
-Nem direkt volt, csak hirtelen jött a kérdésed. - Mentegetőztem. - És Yona... Azt hiszem a gyerekkori barátom.
-Aha. - Motyogta. - Mi az hogy csak hiszed? - Nézett rám.
-Volt egy barátom akkoriban, akinek tettem egy ígéretet. A múltkor anya megírta ezt, és azt is hogy milyen kis aranyos voltam. Állítása szerint hat éves koromban ő volt a szerelmem. Gondoltam, hátha megtalálom. - Magyaráztam.
-Aham. és ő Yona? - Nézett rám elgondolkodva.
-Azt hiszem. - Bólintottam.
-Szerintem jó dolog, hogy meg akarod találni. - Nézett bele a már majdnem üres üvegecskéjébe. - Nekem a gyerekkori barátom egy kutya volt és papa.
-Hei ennyi idős? - Néztem a kutyára, a lány másik oldalán.
-Dehogy! Ő még csak két éves. Az ő apukája volt az, Doddi. Tizenhét évesen halt meg, még az ő születése előtt. - Vakargatta meg Hei fülét. - Nagyon szép állat volt. És nagyon nagy. - Meredt a fehér kutyusára.
A bambulásunkat Yun telefonjának csörgése zavarta meg.
-Mi van? - Szólt bele kicsit sem kedvesen a lány, aztán kihangosította, és a térdére tette.
-Még mindig nem akarsz velem beszélni? - Hallottuk Bamy hangját.
-Inkább azt mondd miért hívtál. - Kopogott a lány a körmével az üvegen.
-Sinno ma mégis ráért este, és elmentünk a kilátóra. - Kezdett bele lelkesen Bamy. - Nem is tudtam, hogy adnak popkornt, meg kólát. De nagyon jól néz ki este a város. Egyszer majd nektek is el kell menni oda. Annyira romantikus volt...
-Akarod ezt hallani? - Fordult felém Yun, mire Bamy abbahagyta a magyarázást.
-Ki van még ott? - Kérdezte.
-Csak én. - Válaszoltam.
-Jó, akkor mivel a legjobb barátnőmet nem érdekli, ezért a legjobb barátnőm pasijának fogom elmondani, hogy mennyire jó randihely a Seoul Tower, és mennyire romantikus az egész. - Kissé meglepődtem ezen a "barátnőm pasija" dolgon. Bamy tényleg így gondol rám? Vagyis ránk... - Szóval ha van merszed elviheted oda a durcikirálynőt, aki feltételezéseim szerint melletted ül, hiszen ő ajánlotta nekünk ezt a helyet, és nagyon tetszett, szóval hajrá!
-Szólj, ha befejezted! - Morogta Yun. - A piros gombbal kel befejezni a hívást. - Fintorgott, majd a kezembe nyomta a telefonját, és elment. Hallottam a szobaajtó csapódását.
-Elment? - Kérdezte Bamy.
-Igen. - Néztem a lány után.
-Mi a francot csináltál vele, hogy ilyen morcos? Minek a közepén voltatok, amikor felhívtam? - Váltott hangnemet.
-Én semmit. És nem voltunk semminek sem a közepén, sem az elején, sem a végén. - Néztem a telefont. - Összevesztetek?
-Beszélgettünk KakaoTalkon. Nyugodtan megnézheted. A jelszava hei130516kbw000 kisbetűkkel. - Diktálta.
-De nem akarok turkálni a cuccai között. - Néztem a kis KakaoTalk ikont.
-Nem fog haragudni. Majd megmondod, hogy az én ötletem volt. Fogj rám nyugodtan mindent. Most úgyse szeret. Legalábbis engem.
-Oké. - Sóhajtottam, majd rányomtam az ikonra. Beírtam a jelszót, amit Bamy lediktált, mire megjelenítette a listát.
-Keress meg engem, bam@yongchoi-t. - Rányomtam Bamy képére, mire betöltötte az üzeneteket. - Olvasd el nyugodtan az egészet, amit ma írtunk.
Gyorsan végigfutottam az üzenetváltásukat: Yun neki is elmondta, hogy Yongi Amerikába megy, aztán valami randitippek, és végül az interjú kielemzése.
Visszagondolva utána majdnem megütöttem Mark Hyungot, amiért beárult. Nem akarom, hogy Yunt is zaklassák a sasaengek, vagy a rajongók miattam.
-Végigolvastad már? - Hallottam Bamy türelmetlen hangját.
-Már csak a vége van. - Gyorsan elolvastam azt is.
-Na, mi a véleményed? - Kérdezte.
-Komolyan ennyire irritálta Yona? Szerinted tényleg féltékeny? - Néztem az üzeneteket.
-Persze. De amúgy ki az?
-Azt hiszem a gyerekkori barátom. De ezt már megbeszéltük. És ezért lett ilyen?
-Ja, akkor emiatt. De akkor is féltékeny volt. - Hallottam, ahogy Bamy megcsapott valamit. - Nem érdekel a véleménye, úgyis mindig letagadja, ha szerelmes. Ugye még nem jött vissza?
-Nem. - Ráztam a fejem, bár nem láthatta.
-Akkor jól figyelj! Yun nem bírja, ha nyomulnak rá, és utálja, ha olyan dolgokban neki kell döntenie, ami nem az ő dolga lenne. Nagyon jó színésznő, sokszor megtévesztő lehet. Van olyan, amikor azt mondja, hogy mennyire undi ez az egész, de amúgy tetszik neki. Van pár kedvenc helye, mint a Seoul Tower, vagy a kilátó, ami a nagyija házához elég közel van. Szeret röplabdázni, és van néhány személy, akikhez nagyon ragaszkodik: a nagyija, Hei, Yongi, ilyen volt még a papája. És remélem én is az vagyok, és te is az leszel. A papája haláláról nem szeret beszélni, bár ki szeretne? A szüleit nagyon utálja, főleg az anyját. A többi rokonáról én sem tudok semmit, bár egyszer mintha valami ikreket emlegetett volna, de többet nem mondott. Szóval a családjáról nem szeret beszélni. Ugye lisztérzékeny születésétől kezdve, ezt gondolom te is tudod. És nem iszik alkoholt. - Itt egy kicsit elhallgatott. - Azt hiszem ennyi.
-Ez hirtelen kicsit sok volt, de köszönöm, hogy megosztottad velem.
-Majd írj KakaoTalkon, ha kell még valami. Vagy kérdezd meg durcikirálynőt. leteszlek, szia!
-Szia! - Szinte azonnal kinyomta a hívást. Én meg csak bambultam a fehér telefonra.
Nem tudom mit fog szólni hozzá a lány, de megnyitottam a YuGyeommal közös beszélgetéseit.
KakaoTalk
15-10-15
yu@gyeomgot7 : Hali! YuGyeom vagyok. BamBam telójáról nyúltam le a címed, remélem nem baj!
yun@baeyoungnam : téged ver majd meg.
yu@gyeomgot7 : cuki vagy. holnap mikorra kell menni forgatni?
yun@baeyoungnam : ThreeS nekünk sem mondott még semmit, de mindjárt megcsörgetem Bamyt.
yu@gyeomgot7 : oké, itt várlak!
yun@baeyoungnam : normál időbe gyertek a suliba. Bamy szerint ott veszünk fel jeleneteket.
 yu@gyeomgot7 : köszi!
16-01-01
yu@gyeomgot7 : BUÉK! remélem összejöttök idén Hyunggal! rossz nézni ahogy szenved.
yun@baeyoungnam : neked is legyen szép éved!
16-01-02
yu@gyeomgot7 : Yun! ha Hyung elhív randira igent mondasz neki?
yun@baeyoungnam : attól függ melyik Hyungod hív el.
yu@gyeomgot7 : nem is tudom... mondjuk JB?
yun@baeyoungnam : akkor nem.
yu@gyeomgot7 : te is tudod, hogy BamBamra gondoltam.
yun@baeyoungnam : miért is kéne tudnom?
yu@gyeomgot7 : mert szerelmes vagy belé?
yun@baeyoungnam : ne zaklass már te is ezzel, mint a többiek.
yu@gyeomgot7 : pedig tök nyilvánvaló.
yun@baeyoungnam : tudod mit? hagyj békén!
16-01-09
yu@gyeomgot7 : Bamytól elkértem a csókos képeteket. szerinted odaadja?
yun@baeyoungnam : remélem nem.
yu@gyeomgot7 : pedig ki akartam nagyíttatni. szerinted jól mutatna a nappalinkban?
yun@baeyoungnam : ha nem BamBam, akkor én verlek meg.
yu@gyeomgot7 : jó, félek.
16-01-20
yu@gyeomgot7 : hali! az a csaj, akit ma láttunk Yongi Hyunggal, az a barátnője?
yun@baeyoungnam : igen, de ezt miért tőlem kérdezed?
yu@gyeomgot7 : nem tudom, csak érdekelt. és hogy hívják?
yun@baeyoungnam : Danbi
yu@gyeomgot7 : cuki neve van.
yun@baeyoungnam : ne nyomulj rá, mert Yongi megver.
yu@gyeomgot7 : tényleg, már rég meg akartam kérdezni. te mikor születtél?
yun@baeyoungnam : 97  december 11.
yu@gyeomgot7 : akkor fiatalabb vagy még nálam is. ezentúl elvárom, hogy oppának hívj.
yun@baeyoungnam : még a bátyámat sem oppázom.
yu@gyeomgot7 : miért?
yun@baeyoungnam : mert nem érdemli meg.
yu@gyeomgot7 : és BamBam Hyung? ő megérdemli?
16-02-01
yu@gyeomgot7 : olyan cukik lennétek együtt. az egész GOT7 szurkol nektek.
yun@baeyoungnam : ne örülj, nem lesz dráma.
yu@gyeomgot7 : ezek szerint nem is szereted BamBam Hyungot?
yun@baeyoungnam : azt nem mondtam.
yu@gyeomgot7 : akkor tervezhetjük az esküvőt?
yun@baeyoungnam : fogd be, és menj dolgodra!
yu@gyeomgot7 : te tényleg szerelmes vagy belé! háromszoros hurrá!
16-02-05
yu@gyeomgot7 : szerinted a fekete öltöny, vagy a kék áll jobban BamBamon?
yun@baeyoungnam : honnan tudjam? és minek az neked?
yu@gyeomgot7 : milyen ruhát szeretnél az esküvődre? lehetek én az egyik tanúd?
yun@baeyoungnam : én Bamyt akarom tanúnak.
yu@gyeomgot7 : jó, akkor megfűzöm BamBam Hyungot. de te milyen ruhát akarsz? küldök képeket, hogy könnyebb legyen választanod.
yun@baeyoungnam : egyik sem tetszik. és ne tervezd az esküvőmet!
yu@gyeomgot7 : nem csak a tiéd, és mivel unatkozok, és JB megengedte, hogy zaklassalak, ezért tervezem az esküvőtöket.
yun@baeyoungnam : hülye vagy.
yu@gyeomgot7 : de attól még lehetek tanú, nem?
yun@baeyoungnam : remélem elüt valami.
yu@gyeomgot7 : nem is tudtam hogy ilyen kedves vagy. és a rajongók miatt élnem kell. de a hintó jó ötlet. lehet fehér-arany?
yun@baeyoungnam : írj egy könyvet a hülyeségeidből!
16-02-06
yu@gyeomgot7 : megvan a teljes esküvőtök. mikor szeretnéd megtartani, és kiket hívsz meg rá? kedden és pénteken ráérünk.
yun@baeyoungnam : miért engem zaklatsz?
yu@gyeomgot7 : ez ugye csak költői kérdés volt?
yun@baeyoungnam : hagyj békén!
yu@gyeomgot7 : de akkor mikor tartsuk meg? Yun! Hahó!
Komolyan ez már megtervezte az esküvőnket?!
A dátumok alapján a comeback próbái között írogatott neki. De... akkor ezek szerint nincs semmi köztük. Ami nekem jó. Sőt, tökéletes.
-Te meg mit csinálsz? - Hallottam Yun hangját, és kikapta a kezemből a telefonját.
-Csak olvastam, mert itt hagytad. És amúgy is Bamy engedte meg. - Néztem fel rá ijedten. először nagyon csúnyán nézett rám, aztán lehuppant mellém a kanapéra.
-Mond meg YuGyeomnak, hogy ne tervezze az esküvőnket. Talán rád hallgat.
-Miért, nem akarsz hozzám jönni? - Néztem rá megjátszott felháborodással.
-Ebből sehogy sem jönnék ki jól, szóval nem válaszolok. - Fonta össze a karjait.
-Megjöttem! - Toppant be YuGyeom a nappaliba.
-Te komolyan az esküvőnket tervezed? - Néztem a most érkezettre.
YuGyeom először Yunra nézett, aztán rám.
-Olyan cukik vagytok együtt! Pénteken a fotós hatra jön. - Vette le a kabátját.
-Kattanj le erről a témáról! - Álltam fel.
-Miért? Ti olyan aranyosak vagytok Hyung! Yun a hozzád való lány.
-Nem zavar, hogy én is itt vagyok? - Kérdezte a lány.
-Figyelj dongsaeng, keress magadnak egy csajt, és kattanj le rólunk.
-Ó, ez egy jel! - Tapsikolt idiótán. - Többes számban beszélsz magatokról.
-Azért így mondtam, mert mindkettőnket idegesít.
-Jól van már! Akkor lemondom a fotóst, és szólok a többieknek, hogy ne díszítsenek ki semmit, lemondom a ruhákat, a fodrászt, a sminkest, és a helyszínfoglalást. - Ment be a konyhába a telefonjával.
-Ez hülye. - Néztem utána.
-Hallottam ám! - Kiabált ki.
Tíz perccel később csatlakozott hozzánk. Addig nyafogott Yunnak, hogy üljön arrébb, míg szinte az ölembe nem ült. Akkor YuGyeom ledőlt mellénk, és majdnem megrúgta Heit.
-Légy tisztelettel a depressziós kutyámra! - Szólt rá Yun.
-A jó vagy a rossz hírt mondjam előbb?
-Kezd a rosszal. - Motyogta Yun, és a vállamnak döntötte a fejét.
-Akkor először a jó hír: meg lett varrva a nadrágom.
-És ez minket hol érdekel? - Néztem rá fintorogva.
-Ha téged és a szerelmedet nem is, de a rajongókat igen is érdekli. A rossz hír pedig... hatásszünet...
-Mondd már! - Lökte meg Yun.
-A managger talált nekünk egy lakást. Holnap költözködünk. Szóval ezt az éjszakát még élvezzétek ki, vettem füldugót, úgyhogy én tudok majd aludni.
-Te nagyon meg leszel verve! - Morogtam az orrom alatt.
Yun megrázta a fejét, majd elment a fürdőbe.
YuGyeom a zsebében kezdett kotorászni, majd a kezembe nyomott egy kotonos dobozt.
-Ezt Mark küldi. - A képébe vágtam a dobozt, és jól fejbe vágtam.
-Nem tudom mit ittál, de elegem van belőled. - Mentem be a szobába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése