2015. 12. 24.

Chapter 15.


 Boldog karácsonyt kívánok minden IGOT7-nek!
ByulWoo
 
GOT7 Fanfic
Chapter 15.
BamBam

Meredten bámultam a nappali ajtóra, ahol az előbb Yun eltűnt.
Mit rontottam el?
Arról biztosan nem tud, hogy miután elaludt megpusziltam a homlokát, meg hogy néztem, hogy milyen cukin alszik. Akkor meg miért van kiakadva?
Kiugrottam a takaró alól, kicsit még bénáztam, mert hirtelen riadtam fel. Megtaláltam a cipőmet, és szinte rohantam át a dormba. Mikor Yunék ajtaja előtt voltam eszembe jutott a kulcs, így vissza kellett mennem, előszedni a takaró alól a kulcscsomót, bezárni a filmlakást, és utána rohanhattam tovább a dormba.
Mikor beestem a lakásba Mark hyung nézett fel a magazinjából.
-Sasaengek? – Kérdezte ijedten.
-Nem. – Lihegtem. – Csak siettem.
-Nem tudom, hol voltál egész éjjel, de biztos meg van rá a magyarázatod. – Lapozott egyet.
-Mondtam JBnek, hogy Yunnal szeretnék beszélgetni. – Mentem be a szobába. Elég hangos voltam, mert nyikorog a szekrényem, de YuGyeomot híresen nehéz felkelteni, szóval nem kaptam párnát a képembe. Előszedtem egy normális ruhát, aztán a fürdő felé mentem.
-Csak beszélgetni, mi?! – Röhögött fel Mark, amikor elmentem mellette.
-De az sem sült el jól. – Torpantam meg. – Ööö… Hyung… Mit csináljak olyankor, amikor fogja magát és kirohan a lakásból?
-Menj utána? – Kérdezett vissza felnézve a play boy magazinjából.
-És ha azzal csak tovább dühítem?
-Csinálj valami váratlant. Az úgy is rád vall. De mindenképp keresd meg.
-Biztos? – Néztem Markra, aki elgondolkodva bólintott. – Köszi, talán…
-Dongsaeng, nem tudom, honnan kerültél elő, de... – Jött be Jackson a nappaliba. Aztán meglátott minket. – Szerelmi tanácsadás?
-Az. – Vigyorgott Mark. – Yun valamiért ideges.
-A csajok mindig ilyenek. – Legyintett Jack.
-Angelina más. – Nyomkodta a telefonját YoungJae.
-Ja, mi is tudjuk. És tökéletes, és gyönyörű, és sexi, és jól csókol, és jó az ágyban, blablabla…. – Nyújtotta ki a nyelvét Jackson, amikor már YoungJae hallótávolságon kívülre ért.
-Mi van itt gyerekek? – Lépett be az erkélyről JB.
-Szerelmi tanácsadás. BamBam valamivel felidegesítette Yunt. – Foglalta össze Mark.
-Oké, akkor csak szólok, hogy a kiszemelted most indult el kutyát sétáltatni. – Porolta le magát a leader. – A helyedben…
-Mi? Merre?! – Rohantam ki az erkélyre, el a meglepett hyungok mellett.
-Utánamennék, és megkérdezném mi a baja. – Fejezte be JB a mondatát.
Yun szürke pulcsis alakja, és Hei, a fehér szőrgombóc egyre távolodott a kilátó felé.
Visszasprinteltem a szobába, aztán bevágódtam a fürdőbe. Gyorsan átöltöztem és felrángattam a cipőimet. Leakasztottam a fogasról az egyik pulcsimat, és sprinteltem a lány után.
Hallottam az erkélyről a kiabálást, és ahogy Mark üvölti, hogy balra, balra.
Tudtam, hogy merre van a kilátó, így arra rohantam.
Magam mögött hagyva a hyungjaim kiabálását, és hujjogatását, hogy „hajrá kettes maknae” a lélegzetvételre koncentrálva futottam Yun után.
A pulcsim félig lecsúszott a vállamról, és majdnem kiszakadt a tüdőm, amikor elértem az erdő szélét. Kicsit lassítottam, és arra figyeltem, hogy ne essek pofára minden kiálló gyökérben (sőt lehetőleg egyikben sem).
Mire felértem a kilátó lábához azt hittem meghalok. A térdemre támaszkodtam, és úgy lihegtem. Szúrt az oldalam, és kóválygott a fejem.
Hei robbant elő az egyik bozótból, és odaugrabugrált hozzám. Megsimogattam a fejét, aztán felnéztem a sok lépcsőre.
Már csak ennyi választ el Yuntól.
Felegyenesedtem, és maradék erőmet összeszedve felmásztam a lépcsőkön.
Odafent a képembe fújt a szél, és láttam a szürke felhőket, amikből úgy tűnt, hogy bármelyik percben eleredhet az eső, vagy akár a hó.
A lány a korlátra támaszkodott, a kontyából kibomlott tincseit a szél kergette.
Tétováztam a legfelső fokon.
Mi van, ha tényleg megbántottam?
Vagy ha elküld, és soha többé nem akar látni?
És ha ez rossz ötlet volt?
Egy fokkal lejjebb léptem, ami megnyikordult a súlyom alatt. Yun hátrafordult.
Egyszerre rengeteg érzelem futott át az arcán: meglepetés, idegesség, düh, reménytelenség, és még egy csomó, amik közül csak a bánatot ismertem még fel.
-Mit keresel itt? – Kérdezte végül.
-Igazából… - Most meg mégis mit mondjak? Talán az igazság… - Utánad jöttem. Csak szeretném megkérdezni, hogy… hogy miért rohantál el. – Nyúltam a tarkómhoz.
A hátával nekitámaszkodott a korlátnak, és pulcsija zsebébe dugta a kezeit.
Ez a pulcsija volt rajta akkor is, amikor először idejöttünk.
Lehunyta a szemét, és az ég felé fordította az arcát. Aztán egy nagyot sóhajtott.
-Nem szeretem, ha olyanok érnek hozzám, akiket alig ismerek. Mármint álmomban.
-Értem. – Hajtottam le a fejem.
-De valószínűleg csak felidegesítettem magam valami butaságon, és nincs semmi alapja a félelmemnek. – Tette hozzá.
Akkor tényleg nem tud a pusziról. De… ezek szerint álmomban letapiztam? Vagy csak átöleltem? Vagy csak tényleg felidegesítette valamin magát…
Átöleltem Yunt? Őt ölelgettem álmomban?! Tyű, de menő gyerek vagyok!
Lehajtottam a fejem, hogy eltakarjam az arcomra kúszó mosolyt. Lassan közelebb sétáltam hozzá, és én is nekidőltem háttal a korlátnak.
-Ha máskor ilyen van, akkor szólj rám, vagy… - Kezdtem visszafojtva a mosolyom, de elakadtam. Vagy lökj el. De azt meg nem akarom. – De kérlek, ne szaladj el. – Nyögtem ki, és próbáltam komor maradni.
-Nem tudok semmit megígérni.
-Nekem az is elég. – Felnézett rám, én pedig nem tudtam elrejteni a mosolyom.
-Most meg mi van? Mit vigyorogsz? – Húzta össze a szemeit, és ellépett mellőlem.
-Csak… - Próbáltam rendezni a vonásaimat. – Boldog vagyok, hogy ezt sikerült megbeszélnünk.
-Aha, persze. – Forgatta a szemeit, aztán elnevette magát, és meglökte a vállam. - Képes voltál ezért utánam rohanni…
-Megijedtem, amikor elszaladtál, hogy valamit nagyon elrontottam. – Néztem le rá.
-Csak felidegesítettem magam. Bocsi, hogy kibírhatatlan voltam, bár… amit mondtam, azt komolyan gondoltam. – Billentette oldalra a fejét.
-Szóval, akkor… Kunpimook Bhuwakul vagyok, 1997. május másodikán születtem Thaiföldön, és a GOT7 tagja vagyok. – Nyújtottam a kezem, amit nevetve megrázott.
-Én pedig Bae Young Nam, 1997. december tizenegyedikén születtem itt Koreában, és… Kellene ide még mondanom valamit?
-Nem tudom. – Vontam vállat, miközben összefűztem az ujjainkat. Yun a kezeinket nézte, aztán összekapcsolódott a tekintetünk.
-És most, hogyan tovább?
-Lenne pár ötletem. – Vigyorodtam el, amit csak egy szemforgatásra méltatott.
-Tudod mit, nekem is van egy ötletem. – Mosolyodott el. – De ahhoz el kell engedned. És itt kell maradnod egy kicsit.
Nagy nehezen elengedtem az ujjait, ő pedig elkezdett lefelé menni a lépcsőn.
Néztem, ahogy lesiet, aztán ahogy megsimogatja Hei fejét.
Végül felnézett rám, és a kezeit a szája mellé téve felkiabált nekem.
-Olyat játszunk, hogy fogócska!
-Mi? – Kiabáltam vissza elképedve.
-El kell kapnod! – Hátrálni kezdett az erdei út felé. Most megint el fog futni előlem? Ajj már!
De tudod mit? Azért sem leszel gyorsabb nálam!
Elkezdtem lefelé futni a lépcsőn.
A szél a fülembe csapott, Yun pedig már eltűnt az úton.
Beérve az erdőbe kikerülgettem vagy átugrottam a gyökereket, botokat, és köveket, amikben eleshettem volna, és sikerül úgy kikerülnöm a fák közül, hogy nem estem el.
Yun már majdnem a domboldalnál járt, így felgyorsítottam.
Már szúrt a tüdőm, amikor nagyjából beértem.
Hei lobogó füleivel mellém szegődött, és nagyon élvezte a rohangálást.
Yun mér csak két, három méterrel lehetett előttem, úgyhogy fogaimat összeszorítva még jobban belehúztam.
A lány mögé értem, és átkaroltam a derekát, de a lendülettől mindketten a földre estünk. Szerencsére nem egymásra, és amint láttam ő sem ütötte meg magát nagyon.
Lihegve feküdtünk a hideg földön.
-Elkaptalak. – Kapkodtam levegőért.
-Elkaptál. – Suttogta a lány.
Hei felettünk ugrált, aztán Yunt kezdte bökdösni az orrával. Mikor látta, hogy a gazdája nem fog foglalkozni vele átszaladt hozzám, és engem piszkált, aztán megnyalta az arcom.
-Fúj, Hei! – Nyöszörögtem, és felültem, miközben a kutyanyálat távolítottam el az arcomról.
-Szeret téged! – Nevetett ki Yun.
Felugrottam, mert a kutya nyelve megint vészesen közeledett az arcomhoz, aztán Yun felém nyújtotta a karjait, így őt is felhúztam.
-Azt hiszem megvolt a reggeli edzés. – Kuncogott.
-Hé, várj csak! Te futtattál, szóval kérek valamit cserébe.
-De már Heitől kaptál puszit. – Nevetett ki. A kutya odaugrabugrált a lány lábához, aki vakargatni kezdte az állat füle tövét.
„Csinálj valami váratlant. Az úgy is rád vall.” Oké Mark Hyung!
Yun mögé osontam, aztán átkaroltam a hasát, és a hátához nyomtam az arcom.
Felsikkantott, amikor hozzáértem, aztán pedig nevetve próbálta lefejteni a karjaimat.
-Bam, engedj el!
Mikor nem tettem eleget a kérésének (mivel már ismerjük egymást, és nem alszik, szóval ölelgethetem), hátranyúlt, és a hasamat kezdte bökdösni.
-Nem ott vagyok csikis. – Mormogtam a fülébe, aztán a vállára tettem az állam.
-Ez nem ér! – Durcizott be.
-De ér. Kétszer is miattad futottam, túlteljesítve magam.
-Jól van, akkor… - A zsebében megszólalt a telefonja.
Nem akartam elengedni, de nem is kellett, mert elő tudta venni a mobilját.
-Szia Yun! – Szólt bele Bamy. Tudom, nem szép dolog hallgatózni, de amúgy is hallottam volna minden szavukat.
-Szia! Mi a nagy helyzet?
-Negyed óra múlva ott leszünk nálad a lányokkal. Remélem olvastad ThreeS üzeneteit…
-Úgy nagyjából, de mit akartok csinálni velem?
-Hidd el, a Kék-pubban az összes fiú neked fogja tenni a szépet.
-De nem… Bamy, én nem… - Kezdett volna ellenkezni, de a barátnője megszakította a vonalat.

Úgy érzem, hálás leszek annak az őrült csajnak…Olyan dögös nőcit farag Yunból, hogy minden srác odalesz érte (ha most már nincs), és minden lány rá fog irigykedni.

-Bam, meg lehet azt oldani, hogy Chon és Hana ne lássa, hogy itt laktok a szomszédban?
Elengedtem, és a kapu felé indultunk.
-Talán. Megbeszélem JBvel, ő pedig rendezkedik majd.
-Remek lenne, köszönöm. – Mosolygott.
-Szóval akkor nem vagy dühös, vagy… - Mentünk fel a lépcsőn.
-Nem, nem vagyok.
-Akkor este találkozunk. – Álltam meg az ajtajuk előtt.
-Legyél jó fiú! – Lökte meg a vállam, miközben beengedte a kutyát a lakásba.
-Szia! – Integettem, mire nevetve visszaintegetett, aztán becsukta az ajtót.
Ahogy beléptem a nappaliba minden szempár rám szegeződött.
-Most meg mi van? – Kérdeztem zavartan.
-Hogy ment a lánykérés? – Érdeklődött Mark.
-Inkább mennék zuhanyozni… - Kezdtem, de Jackson közbeszólt.
-Nincs kitérő! Most szépen leülsz, és elmondod hogy mi történt.
-Megbeszéltük, amit meg kellett, aztán hazajöttünk. Nincs ezen mit mesélni.
-Tudod dongsaeng minket a szaftos részletek érdekelnek. – Mutogatott Junior.
-Nincs olyan, még, Hyung. – Ráztam a fejem. – Elmentem zuhanyozni. – Indultam a szobánk felé, de Mark elkapta a kezem.
-Csak egy valamit mondj, ami szaftosnak számíthat! Kérlek! – YoungJae felé biccentett. Szóval akkor egész eddig Angelináról hallgattak gyönyörűségeket…
-Lehet, hogy álmomban letapiztam. – Nyögtem ki az első dolgot, ami eszembe jutott.
-HŰ!!! – Szaladt ki Jacksonból.
-Meg vagy dicsérve dongsaeng! – Röhögött fel Mark.
-Mi az hogy lehet? – Háborodott fel Jr. – Nem tudod, hogy letaperoltad-e, vagy sem?
-Álmában volt, amikor nincs magánál az ember. – Magyarázta JB. – És ezért rohant el?
-Nem tudom. Nem mondta. De akkor valószínűleg jobban kiakadt volna. – Gondolkodtam el.
-Most már mehetsz. – Intett JB.
-Ácsi! Várj csak! Milyen bulit emlegetett tegnap YuGyeom? – Pattant fel Jr.
-Buli? Mikor, hol, miért? – Nézett fel a telefonjából YoungJae.
-Jeleneteket veszünk fel. Ma este. Kék-pub.
-Az tré hely. – Bólogatott Jackson.
-Miért? Felléptünk ott, rémlik? – Húzogatta a szemöldökét Junior.
-És? Attól még rossz volt a pia.
-Persze, persze. Azért vedeltetek annyit. – Bólintott hatalmasakat YoungJae.
-Te ne dumálj, foglalkozz a nőddel! – Torkolta le Jackson.
-Akkor mi nem lettünk meghívva? – Nézett rám Jr.
-Nem? Nem tudom. Jöhettek, ha akartok. – Vontam vállat. – Végül is csak forgatunk.
-Á, kamerák előtt leinni magunkat… Az úgy nem buli. – Legyintett Junior. – Te meg amúgy sem iszol… Akkor jó „szórakozást”. – Macskakörmözött, aztán a telefonjának szentelte minden figyelmét.
-Mehetek végre?
-El vagy engedve. – Intett JB, én pedig bevonulhattam a szobánkba, ahol YuGyeom (mily meglepetés) még mindig aludt.

Zuhanyzás után lefeküdtem az ágyamra, és a fehér plafonra bambulva gondolkodtam Yunon.
Hogy milyen jó volt átölelni, és milyen jó illata volt…
Lassan lecsukódtak a szemeim, és elaludtam.
-Kaja! – Ébredtem Jr hangjára. Nehezen ültem fel, aztán megdobtam YuGyeomot egy párnával, amire persze nem reagált.
-BamBam, keltsd fel! – Nézett be az ajtón JB, a maknaera mutatva, aztán kivonult.
Nagy nehezen lábra tornásztam magam, és a másik ágyhoz léptem, aztán lerántottam a hátáról a takarót.
-Mi van? – Morogta, és a fejére húzta a takarót.
-Késői ebéd. – Rángattam a takaróját.
-Ki főzött?
-Gondolom JB. Kelj már fel!
-Miért nem rendelünk valamit? JB nem tud főzni. – Morogta, és a fal felé fordult.
-Felőlem itthon is maradhatsz. – Húztam ki magam. – Majd bulizok egyedül. – Indultam kifelé a szobából. Vártam, hátha eljut az agyáig, amit mondtam, de ezek szerint nem volt még annyira magánál, hogy felfogja.
-Felkelt? – Érdeklődött JB, mikor leültem melléjük az asztalhoz.
-Akkor már itt lenne. – Legyintettem, aztán JB „főztjének” (valami tésztás leves, és mirelit pizza) szenteltem a figyelmem.
-Ez a leves túl sós! – Köpte majdnem ki a kaját Jackson, és a torkát fogva köhögni kezdett.
-Főzhettél volna te is! Te szívtad meg. – Vont vállat a leaderünk.
Mark a köhögő hátát veregette, és próbálta megitatni. Bevallom, én is több vizet ittam, mint ahány kanálnyi leves lement a torkomon.
-Hyung, ugye a pizzát nem égetted oda? – Kérdezte YoungJae, aki a teli leveses tányérja fölött a telefonját nyomkodta.
JB mérgesen fújtatott, aztán kilökte a székét, és felállt. A sütőhöz vonult, aztán szinte elénk dobta a pizzát.
Ami csak egy kicsit volt szén-ízű.
Igen, a főzőtudományunk nem valami nagy. Zacskós, gyors fagyasztott, por-alap… és a mirelit pizza.

Ebéd után elővettem a dugi-csokimból egy darabot, és azt majszolva nekiálltam készülődni. A szekrény előtt álltam egy csomót, valami menőt keresve, aztán a fürdőben szenvedtem a hajammal egy csomót, mert két tincs mindig elrontotta az összképet…
Csak jól akartam kinézni, kicsit jobban, mint máskor…

Mikor visszaértem a szobánkba YuGyeom éppen kockult.
-Hyung, hová készülsz? – Pillantott fel a játékából, aztán folytatta is.
-Bulizni. Neked is jönnöd kéne.
-Kamuzd azt, hogy beteg vagyok. – Aztán nem is szólt hozzám többet. Ha így akarod, akkor megyek egyedül!
A cipők között gondolkodtam még egy kicsit, végül egy fekete bakancs mellett döntöttem a bőrdzseki, fehér-kék mintás póló, és fekete farmer mellé.
-Elvittem a kocsit! – Kiabáltam be a lakásba, aztán óvatosan kinyitottam az ajtót.
A szomszédból nevetést hallottam, aztán kinyílt az ajtó. Gyorsan visszaugrottam az előszobába.
-Komolyan, még a pénztáros is hajt rád?! Kész röhej! – Hallottam Chont.
-Miért nem szedsz fel valakit? Van elég jelentkező.
-Hana! Nem, és kész. – Csörgött Yun kezében a kulcs.
Összeszorítottam a szemem, és lefejeltem az ajtót.
-Mi van? Nem megyünk? – Szólalt meg mögöttem Mark.
-Hyung, te meg? – Fordultam hátra.
-Bulizni akarok. – Aztán csendesebben hozzátette. – Elegem van Angelinából, meg JB nyafogásából. Húzzunk innen! – Nyúlt a kilincs után.
-Várj, várj! – Toltam vissza az ajtót.
-Nem tudhatják meg, hogy itt lakunk.
-Ki van kint? – Próbált kikukucskálni.
-Az osztálytársnőink.
-Ja, akkor intézkedek. – Elővette a telefonját, aztán bevonult a nappaliba.
Kicsit később vigyorogva jött vissza, Jacksonnal
-El van intézve. Mehetünk. – Tolt el az ajtóból. – Jack, majd zárj be!
Körbenézett, aztán szinte lerohantunk a lépcsőn.
Jackson még intett egyet, aztán becsukta az ajtót.
-Hogy csináltad? – Kérdeztem Hyungot, aki éppen a haját igazgatta a lift tükrében.
-Szóltam Yonginak, hogy intézkedjen. Szerencsémre otthon volt.
-Aha… - Néztem, ahogy egy-két tincsét a helyére piszkálja.
-Szóval kik lesznek ott? – Fordult felém.
-Az osztálytársaim? – Kérdeztem vissza. – Légyszi, ne idd le magad! Múltkor is elég kínos volt.
-Nyugi van! A szabadulni akarok, meg a bulizni megyünk az nem ugyan az. Én vezetek! – Vette el tőlem a kulcsot, és beült a kocsiba.
-Amúgy sem akarom a cuki kis dongsaengem leégetni a leendő csaja előtt. – Dobolt a kormányon, aztán bekapcsolta a rádiót, és ahogy felismerte a dalt rappelni kezdett.
Csendben ültem az anyósülésen, és abban reménykedtem, hogy Yun nem lesz ránk dühös, amiért közbehúztuk a számításait.

Egész gyorsan odaértünk a Kék-pubhoz. Hyung leparkolt, aztán napszemüveg (sötét volt, így alig láttunk valamit, de fő a biztonság), kapucni és maszk, utána odamentünk a bejárathoz.
-Sziasztok! – Köszöntem ThreeSnek, ChulChulnak, és Edának, akik ott fagyoskodtak a bejárat előtt.
-Na nézd! – Röhögött fel Eda. – Hová készülsz? Látsz te egyeltalán?
-Ja, egy kicsit. – Hyung megbökte a könyököm, így leesett, hogy esetleg be kellene mutatnom őket neki.
-Skacok, ő Mark, Hyung ők Shin Seong - ThreeS, ChulChul és DaeHyun - Eda.
-Császtok! – Pacsizott le velük Mark.
-YuGyeomot hol hagytátok? – Érdeklődött ThreeS.
-„beteg”. – Vágtam rá.
-Videó játékozik. – Egészítette ki Mark.
-Mikor érnek ide a csajok?
-Hana azt ígérte, hogy időben.
-És Koda? Idetalál egyedül?
-Itt vagyok! HÁ! Megjöttem! – Kezdett el kiabálni mögöttünk Koda.
-Pacsit tesó! – Tartotta a tenyerét Mark, mire Koda belecsapott, aztán mintha elgondolkodott volna, végül Hyungra nézett.
-Te ki vagy, és miért van rajtad sötétben napszemcsi? Ó, várj! Értem én az új divatot! – Előkotort a zsebéből egy napszemüveget, és felrakta a fejére. – Yun el fog ájulni attól, hogy milyen menő vagyok! – Röhögött. Aztán kettőt lépett, és majdnem elesett.
-Haver, hogy a fenébe láttok ti ebbe?
-Mark vagyok. És egy idő után hozzá lehet szokni. – Aztán hozzám hajolt, és a fülembe súgta. – Szerinted mennyit ivott?
-Alapból ilyen? – Súgtam vissza, mire elröhögte magát.
-Az ott Yun kocsija! Eda, kamerát! – Rendelkezett ThreeS.
A kocsi megállt a szembe oldalon, aztán kinyíltak az ajtajai - persze a másik oldalon. Aztán elindultak át az úton. Elöl Hana és Chon, mint a filmekben, kicsit túljátszva a szerepüket dobálták a hajukat, mögöttük Bamy és…
Yun.
Hosszú fekete kabát volt rajta, ami a térde aljáig ért, és magas sarkú. A haját kibontották, és a jobb oldalára egy virágot tűztek bele. Még így is, kabátban is remekül nézett ki…
Egy nagyot nyeltem, és levettem a szemüvegem.
Ahogy odaértek hozzánk Yun rám mosolygott, aztán visszanézte a többiekkel az Eda által felvett belépőjüket.
-Ő a szomszéd csaj? – Súgta a fülembe Mark. – Vagy a sexi klónja?
-Hyung, ő Yun.
-Gratulálok. Jó csajt találtál.
Betömörültünk a ruhatárhoz, ahol Yun mellé furakodtam, és segítettem levenni a kabátját.
-Köszönöm. – Mosolygott rám. Ahogy megfordult megint nyelnem kellett. Világoskék rövid, pánt nélküli, és simulós ruha volt rajta, egy olyan nyaklánccal, aminek a medálja majdnem becsúszott a ruhája alá.
Hirtelen Bamy jelent meg mellettünk, aztán maga felé fordította a barátnőjét, és még egy kis púdert vitt fel az arcára egy ecsettel, aztán ahogy elment mellettem, megbökte az oldalam.
-Sokat dolgoztam vele. Vigyázz rá! – Aztán kuncogva ThreeShez ment.
-Tyű, azannya’! Young Nam, nem ismerni rád! – Jött oda Koda, és pofátlanul végigmérte a lányt.
-Gyerekek, előbb forgatunk, aztán bulizunk! – Tapsolt a rendező. – Lányok, és Koda, készüljetek!
-Akkor én léphetek? – Érdeklődött Mark.
-Ja, meg én is. – Morogtam, aztán Hyung után indultam.
Az első csodálat lassan elszállt, amikor láttam, ahogy Koda átkarolja Yunt
-Vezetsz hazafelé? – Kérdeztem Markot, aki mellettem ült az egyik bárszéken.
-Inni akarsz? – Lepődött meg.
-Csak egy kicsit.
-Akkor vezetek. – Adta át a poharát. A benne lévő italt egyben lehúztam.
Muszáj valami őrültséget tennem, ahhoz, hogy felfigyeljen rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése