2016. 01. 12.

Chapter 17.


GOT7 Fanfic
Chapter 17.
BamBam

Lassan nyitottam ki a szemem, és a meghökkent lány arcára néztem.
Szólásra nyitotta a száját, de nem jött ki hang rajta.
Ennyit arról, hogy az őrültségemmel lenyűgözöm.
Lehajtottam a fejem, és elhúzódtam tőle.
-Aludj jól! – Suttogtam, de nem válaszolt. Felálltam, és az erkélyajtó felé indultam. Míg ki nem értem a folyosóra, éreztem, ahogy a tekintetével követ.
Ahogy kijutottam a hidegbe beleütöttem egyet a falba. Ami persze nekem fájt jobban, de valahogy jobban éreztem magam tőle.
Aztán felnéztem az égre, a sok csillagra.
Mark azt mondta, hogy nyűgözzem le valami váratlan dologgal. Úgy tűnt ez elég váratlan volt neki... De nem látszott rajta, hogy le lenne nyűgözve.
Megdörzsöltem az öklöm, aztán megtöröltem az orromat, és a korlátra támaszkodtam. A sötétséget bámultam magam alatt.
A telefonom a zsebemben rezegni kezdett.
yi@eugot7mark : remélem azért hazajössz
A hátam mögött lévő ajtóra néztem, ami mögött Yunt hagytam, és ahonnan kis fény szűrődött ki, aztán a telefonom képernyőjére.
Sóhajtva írtam vissza Mark Hyungnak.
bam@bamgot7 : megyek
Még egyszer visszanéztem az ajtóra, aztán a saját lakásunk felé indultam.
Sikerült feltűnésmentesen bejutnom a szobába, és eldőltem az ágyamon.
A plafont bámultam, és YuGyeom hortyogását hallgattam.
Az első ötletem az volt, hogy letámadom, de nem akarom elveszíteni a hülyeségem miatt. A forgatáson úgy is meg kell csókolnunk egymást...
És mi lenne, ha Bamytól kérnék tanácsot? Elvégre legjobb barátnők, akik mindent tudnak egymásról.
Hülye, hülye, hülye! A fejemet ütögettem, és elátkoztam a briliáns ötletemet. Kellett ez nekem.

-reggel, a tengerparton-

Leparkoltam a kocsit a kikötőnél, aztán a GPS piros vonalát követve indultunk el a parton. Reggel Bamy elküldte, hogy pontosan hová kell menni, így legalább nem hiába flangáltunk a tengerparton az erős szélben.
Egy sziklásabb rész után, amin nagy nehezen átvergődtünk a laposabb részek következtek. Először másznunk kell, aztán meg belesüppedünk a fövenybe. Tényleg egész változatos.
A GPS elkezdett magyarázni YuGyeom kezében, hogy nemsokára úti célunkhoz érünk. Felmásztunk a sziklákra, és meg is láttuk a gyülekező csapatot.
Amikor Hana meglátott minket rögtön szólt Edának, aki felénk fordította a kamerát. Így egészen addig filmezett minket, míg oda nem értünk hozzájuk. YuGyeom győzedelmesen elrakta a telefonját, és összepacsizott Kodával.
-Látod?! Nekem lett igazam! - Fonta össze a karjait.
-Persze. Megnyerted a lottó-ötöst. Legyél boldog! - Morogtam, aztán szétnéztem a társaságban. - Úgy érzem megint mi érkeztünk utolsónak.
-Nyugi haver! Nincs gáz. - Veregetett vállon ChulChul. - Pont időben értetek ide.
Ledobtuk a táskáinkat a többire, amik a homokra terített kis takarószerűségen álltak egy nagy halomban. YuGyeom pedig azonnal ment is Edához, valami új játékról magyarázni.
-Várj! - Számoltam össze az ott lévőket. - ThreeS, Bamy és Yun még nincsenek itt.
-Á, ők már régen forgatnak. - Mutatott fel a következő sziklás részre Chon. - Most veszik fel az utolsó előtti jelenetet, aztán jön a vége, ami aztán elképesztően romantikus rész. Rá akartam beszélni a skacokat, hogy naplementénél, vagy hajnalban a napkelténél forgassunk...
-De ThreeS lerázta azzal, hogy a franc fog olyan korán felkelni. - Jött mellénk Eda. - Szerintem amúgy igaza van. És eddig csak háromszor mondta el, úgyhogy nyugi, talán abbahagyja. - Súgta oda nekünk, úgy, hogy lehetőleg a barátnője ne hallja.
-És mi bajotok van a napnyugtával? - Fonta össze a karjait Chon.
-Tudod Chon cica, van elég dolgom, és amúgy is, ha nem forgatnánk napközben be kellene mennünk a suliba. Szóval ne nyavajogj. Hidd el, jobb így nekünk. - Válaszolt Koda.
-Te csak ne cicázd a barátnőmet. - Ütötte hátba Eda a névrokonát.
-Jó van má'! Az én nőm el van foglalva. - Mutatott fel a sziklákra.
-Amúgy miért nem a sima részen forgatnak? - Nézett fel hunyorogva Hana is. - Miért jó ott fent? Mi van ott, ami itt nincs?
-Talán olyanok mint a költők. - Erre mindannyian YuGyeomra néztünk. - Ők is a földön vannak, de a lelkük szárnyal... Ezek után logikus, hogy kedvelik a magas helyeket.
-Igazad van dongsaeng. - Bólogattam nagyokat.
-Úgy látom végeztek a hegyi kecskék... Már jönnek is le.
-Te lekecskézted a nőmet? - Kérdezte felháborodva Koda ChulChultól. Aztán elröhögte magát. - Te jó nagynénikém! Ilyen szavak léteznek egyeltalán?
-Komolyan, Koda mint egy nyelvújító. Miért nem írod össze a hülyeségeidet? - Forgatta a szemeit Hana.
-Mert száz év múlva senkit sem érdekel majd.
-Akkor menj vissza az időben, és mond meg a lökött íróknak, hogy ez száz év múlva senkit nem érdekel. - YuGyeom megrázkódott a "kötelező olvasmányok" gondolatára. - Tartsák meg maguknak a hülye irományaikat.
-Na, látod végre valamiben egyet értünk. - Karolta át Hana vállát Koda.
-Menj a francba! Keríts magadnak egy csajt, azt ölelgesd! - Lökte el magától a lány, és nekidőlt ChulChul vállának.
A többiek hülyeségeit hallgattam, miközben azt néztem ahogy Yun, mint egy hercegnő, úgy jön lefelé a sziklákról. Leemelték ThreeSnek a kamerákat, aztán Bamy odaszaladt hozzánk.
-Egy kis ideig csendben kell lennetek, szegénykém had bőgje ki magát. - Mikor Chon is elhalkult intett ThreeSnek, aki aztán visszaszámolt, és venni kezdte Yunt.

Mikor befejezték a jelenetet odajöttek hozzánk.
-És akkor most jön az, ami még nem volt... - Kezdte Bamy.
-Csoportkép! - Kiabált közbe Yun, és elővett a táskájából egy nagy fényképezőgépet. - Mama kérte. Valahogy egy kupacba kéne...
-Emberek! - Vette magához a szót Bamy. - Álljatok be úgy, hogy mindenki látszódjon. Lehet azt is, hogy valaki guggol, vagy térdel... - Kis kavarodás után sikerült beállnunk úgy, hogy mindenki benne volt a képben. Yun leguggolt elénk, és úgy fotózott párat.
-Oké, szerintem jók lettek. - Állt fel, és közelebb jött, hogy megmutassa a képeket-
-Várj! Olyan is kell, amin te is rajta vagy!
-Oké, de ha te fotózol, akkor meg te nem leszel rajta. - Eda odament Yunhoz, és nyomkodott valamit a gépen.
-Zsír ez a szerkezet. Állj középre, az én helyemre, én meg majd futok. - Eda egy sziklára támasztotta a gépet, és addig ügyeskedett, amíg egyenesen nem állt.
Közben Yun megérkezett hozzánk, és beállt Eda helyére Koda elé, és elém.
-Oké, megvagytok? - Kérdezte Eda.
-És te hol leszel?
-Melletted, ha kicsit odébb jöttök, akkor pont benne leszek. - Chon erre arrébb küldte a lányokat, így Yun pont elém került.
Eda visszaszámolt, aztán odarohant Chon mellé, és megvártuk, amíg villan a vaku.
Tíz-tizenöt képet csináltunk, volt köztük olyan, amin átölelem Yunt... Vagyis olyan, amin mindenki ölelkezik, Koda és YuGyeom meg szamárfület mutat az előttük állóknak.
-Na, most már elég volt. Következik a NAGY jelenet! - Jelentette be Bamy.
-Ilyenkor kicsit irritál, hogy amúgy a legjobb barátnőm. - Morogta Yun, aztán engedelmesen hagyta, hogy Bamy megigazítsa a sminkjét.
-Fightling, ki ne nyírjon utána a csaj. - Röhögött ChulChul, mikor elindultunk a víz felé.
-Pacsi, tesó! - Összeütöttük a tenyerünket Edával.
-Egyszer még kiöllek a társadalomból. - Zsörtölődött Koda. - Idegesít az idegesség, és mert féltékeny vagyok. Neked bezzeg hagyja, hogy lesmárold.
-Miket beszélsz itt össze? - Nézett hátra Hana.
-Másnapos vagyok, baj?
-Hagyjuk. - Bújt oda ChulChulhoz.
-Na, gerlepár, nagy jelenet! - Tapsolt ThreeS.
-BamBam, hajolj le! - Varázsolt elő a zsebéből valami sminkcuccot Bamy. - Tökéletesen kell kinézned a NAGY jelenethez.
Miután Bamy "tökéletessé" varázsolta a megjelenésemet ThreeS elmagyarázta, hogy hogyan és mit csináljunk, vagy mik az elképzelései.
-Lehet, hogy többször is fel kell vennünk, amíg jó nem lesz. Szóval készüljetek fel lelkileg. - Bökte oldalba Yunt, aki csak morgott valamit.
Ezután meg kellett tennem vagy ötször ugyan azt a süppedős utat, hogy Yunhoz érjek, aki megunta, hogy folyamatosan a hullámok elől mentse a cipőjét, úgyhogy a kezében fogta.
-Oké, következő. - Bólogatott ThreeS, miután visszanézte a felvett anyagot.
Újra megtettem az utat, aztán megálltam a lány mellett. Ő lassan felém fordította a fejét. Éreztem, hogy Eda a vállam felett kameráz.
-Fagyjatok meg! - Ordította Koda a sziklák tetejéről, ahová ThreeS felparancsolta őket.
-Maradjatok így, és másik oldalról. - Rendelkezett a rendezőnk. Miután Yun arcába is belenyomták a gépet folytathattuk.
Ácsorogtunk egy darabig a parton, végül meg kellett szólalnom.
-Sajnálom, hogy csak úgy elrohantam. - Mondtam a betanult szöveget.
Yun lehajtotta a fejét, és a vizet rugdosta.
-Sikerült dűlőre jutnom a főnökömmel, és engedélyezett egy titkos kapcsolatot.
A lány felnézett rám egy pillanatra, aztán újra a lábujjait nézte.
-És ezt miért mondod most nekem?
-Mert én még mindig szeretlek, vagyis mindig is szerettelek, és...
-Á, nem bírom! Ez nekem már túl nyálas! - Ugrott odébb, és beletúrt a hajába. - Komolyan ezt kell mondanod?
-Yun! - Szólt rá Bamy.
-Csak egy ici-picit nem lehetne átírni a szöveget? - Fordult ThreeShez, aki csak vigyorogva a fejét rázta. Aztán könyörgően rám nézett. - Vagy mondj bármit, könyörgök, csak ilyen csöpögőset ne, mert rosszul leszek!
-Ne nyivákolj, munka van! Te akartál főszereplő lenni... - Tolta vissza Bamy Yunt mellém.
-Te kijelentetted hogy főszereplő vagyok, és nem volt választásom.
-Részletkérdés, de elvállaltad. Nincs vita. Kibírod, és kész.
Yun visszaállt a helyére, ThreeS pedig intett, hogy mehet.
-Mert én még mindig szeretlek, vagyis mindig is szerettelek. - A lányra néztem, és közelebb léptem hozzá. - Én szeretném, ha újra egy pár lennénk.
Felemeltem az állát, és óvatosan magam felé fordítottam az arcát. Elsimítottam a haját a szeme elől.
-Mit gondolsz? Érek annyit, hogy újra melletted lehessek?
Yun összeszorította a szemét, és könnyeket préselt ki magából. Remélem nem megint a nagypapájára gondolt... Szipogva felnyitotta a szemét, aztán a nyakamba ugrott.
Magamhoz öleltem.
A hátunk mögül füttyögést, és hurrát hallottam.
-Hiányoztál. - Suttogta Yun a fülembe. Bárcsak nem egy forgatáson lennénk, hanem a valóságban, a többiek meg valahol máshol rontanák a levegőt, és csak mi ketten Yunnal a tengerparton...
-Oké, maradjatok így! Betelt a memória, hoztam másikat, csak ki kell cserélni. Sietek! - Futott el Eda, a cuccok felé.
Lecsúsztattam Yun derekára az egyik kezem, a másikkal pedig a hátát simogattam, ő pedig a vállamnak döntötte a fejét.
Olyan jó érzés volt úgy együtt lenni... Miért nem ez a valóság?!
-Minden a forgatókönyv szerint. Minél hamarabb túl vagytok rajta, annál jobb. - Fotózott minket ThreeS.
Eda sajnos túl hamar ért vissza, így el kellett válnunk egymástól.
-Akkor? - Kérdeztem a lányt félszegen, felkészülve arra, hogy megint valami butaságot mond a szövege helyett. - Mi lesz velünk?
-Szeretlek, te idióta! - És az ajkaimra tapadt.
Úgy éreztem megszűnik minden, és csak mi ketten lebegünk a boldog semmiben. Közelebb húztam magamhoz. Ő a nyakamba kapaszkodott, én pedig a hátát simogattam. Nem egy semmitmondó kis szájra puszi volt, hanem sokkal, de sokkal több. Sokkal jobb volt, mint a tegnapi, elmondani sem lehet. Úgy éreztem ez volt életem legjobb, és legvártabb pillanata.
Mikor elváltunk egymástól csak akkor hallottam meg a nagy üdvrivalgást a sziklák felől.
Yunnal egymásra néztünk, aztán a vállamba boxolt.
-Mert meghúztad a hajam. - Mosolygott.
-Én meg nem vagyok idióta.
-Ez van a forgatókönyvben. Sok Snél reklamáljál!
-Remek lett! Látod, nem kell tőle félned! BamBam aranyos fiú! - Bökdöste Yun oldalát Bamy.
Mindenkitől kaptunk vállveregetést.
Koda pedig teljesen kivolt, és kijelentette, hogy Yun megcsalta, és ezért most két napig részeg lesz.
-Jó, persze, tudjuk! - Legyintett Hana.
-Nem megyünk el valahová kajálni? - Érdeklődött YuGyeom.
-Van itt a közelben egy nagyon jó pizzéria. Oda beugorhatunk. - Ajánlotta Chon, mire mindenki helyeslően bólogatni kezdett. A lány elmagyarázta, hogy hogyan lehet odajutni, aztán elindultunk visszafelé a kocsihoz.
Kiderült, hogy Yun is arra parkolt, mert ő sem jár erre, így együtt mentünk. YuGyeom lemaradt telefonálni, de így sem élvezhettük egymás társaságát sokáig, mert Yunt is felhívta valaki. Csendben sétáltam a lány mellett zsebre dugott kézzel, és vártam, hogy befejezze.
Mikor a kocsikhoz értünk Yun intett egyet, hogy majd a pizzériánál találkozunk, aztán a füléhez szorított telefonnal beszállt a saját autójába.
YuGyeom vigyorogva ült be az anyósülésre.
Megvárta, amíg kikanyarodok a parkolóból, aztán azonnal mondani kezdte.
-Attól függetlenül, hogy csak messziről láttam, biztos állati jó lehetett! Yun nagyon menő csaj, te meg bele vagy zúgva, és ember!.. A helyedben jobban hajtanék rá, mert rohadtul összeilletek, és nagyon jó pár lennétek együtt. A kiadóban is biztosan megértenék, és engedélyeznének egy titkos kapcsolatot. És amúgy is ti nagyon jól megértitek egymást- kivéve amikor nem, persze, de ne hagyd hogy Koda elvigye az orrod elől. Mikor hívod el randizni? - Dőlt belőle a szó. Aztán rám nézett kérdőn. Kellett egy kis idő, amíg felfogtam, hogy mit is mondott, és hogy kitaláljam a választ.
-Nem tudom. - Döntöttem el végül.
-Mark tud a közelben egy csomó menő, és nyálasan romantikus helyet, ahová elvihetnéd. De akár Yongit is megkérdezheted, hogy melyik a kedvenc helye, és...
-Yongié?
-Mi? - Kérdezett vissza.
-Yongi kedvenc helye?
-Én Yunra gondoltam. - Nézett rám, mint egy idiótára. Visszafordítottam a tekintetem az útra, mire folytatta. - Csak tudja hová jár a húga, nem? Vagy ha ő nem, akkor Bamy biztosan. Az LB-k, vagy mik mindent tudnak egymásról, igaz? Vagy utolsó esetben Dae nénit. De mindenképp el kell vinned valami jó helyre...
-Állj le a témával, légy szíves! - Szóltam rá, mire csendben maradt. - Ne szervezz nekem randit, oké?
-Jó. - Egy kicsit csendben volt, aztán újra megszólalt. - JB felhívott, hogy este mennünk kell próbálni, mert készülünk ugye a comebackre. És holnap is be kell mennünk a kiadóba. Szombaton lesz egy koncert, vasárnap próbálunk, hétfőn meg már ugye téli szünet van, és egész héten gyakorlunk, meg ruhapróbák lesznek... Fordász, meg a szokásos, és csütörtökön vesszük fel a videót.
-Remek. Pedig haza akartam utazni anyuékhoz.
-Ugye még nem vetted meg a jegyeket?
-Nem, csak terveztem. - Bekanyarodtam a pizzéria parkolójába, és leállítottam a motort.
Odabent nagyon jó illatok terjengtek, és a többiek integettek nekünk az egyik hátsó asztaltól. Odaültünk melléjük, és engem azonnal Yun mellé ültettek, YuGyeom pedig az asztal túloldalán kapott helyet.
Mikor kijött a pincér felvenni a rendeléseket, a társalgás éppen a csókunkról folyt, és Yunt győzködték arról, hogy nem kell megvernie csak azért ThreeSt, mert egyrészt ilyen nyálas volt a szöveg, másrészt pedig ugye a csókjelenet miatt. Végül, mire a rendeléseket kihozták sikerült megmenteniük ThreeSt.
-Téma lezárva. - Jelentette ki Bamy, aztán evett egy falatot. - Ki mit csinál a szünetben?
-Részeg leszek. - Jelentette ki Koda.
-Szép karácsonyt! - Bólogatott fintorogva Eda.
-Jó, lehet, hogy átfestem a hajam. - Rágta a piizáját.
-Megint normálisan fogsz kinézni? - Érdeklődött Bamy.
-Zöldre akarom az egészet.
-Az tényleg normális szín. Mindenkinek zöld a haja. - Jegyezte meg Hana, miközben beleivott ChulChul poharába.
-Valamivel ki kell akasztanom a szüleimet, és a kéket már megszokták. - Vonogatta a vállát.
-Miért nem szőke leszel? Az még jól is állna. - Érdeklődött YuGyeom. - Jackson Hyungnak is jól áll, pedig el sem bírtuk képzelni szőke fejjel.
-De tényleg jól néznél ki szőkén. - Erősítette meg Hana is.
-És mi abban az extra?
Egy darabig arról vitatkoztak, hogy Koda milyenre fesse át a haját, aztán Chon úgy döntött, hogy ő jön a karácsonyi terveivel, és persze ennek felvázolása érdekében mindenkit félbeszakíthat.
-Azt terveztem... - Kezdte, mire mindenki rá nézett. - Hogy Edával majd elmegyünk valahová, valami romantikus helyre. Aztán, mivel anyumék kijelentették, hogy idén nem mehetek bulizni karácsonykor ezért otthon leszek, újévkor meg valahol vidéken leszek. - Csicseregte.
-A korizás az elég romantikus? - Érdeklődött Eda, mire Chon mérgesen nézett rá.
-Persze! Amikor pofára akar esni, akkor elkapod, és együtt estek pofára. Tök romantikus! - Röhögött fel Koda.
Egy kis vita következett a jégkorcsolyázás gyönyörűségeiről, és arról, hogy az romantikus-e, vagy sem.
-Kezdem úgy érezni ennek sohasem lesz vége. - Motyogta Yun a salátájába.
-Kérsz egy kicsit? - Intettem a tányérom felé, amin még egy fél pizza feküdt.
-Nem, köszi. Edd csak meg, nehogy éhen hallj itt nekem. - Vett a szájába egy kis zöldséget. - Ó, el akartam már mondani, hogy pár napja felhívott egy ingatlanos, hogy menjek be az irodájába. Ma reggel gyorsan elugrottam hozzá, és kiderült, hogy a filmlakás a papáé volt, és hogy a végrendeletében rám hagyta.
-Ez nagyon jó, de hogyan? - Lepődtem meg.
-Eddig azt a részét a végrendeletének nem olvashattam el, mert mama nem engedte, de én nem is tudtam, hogy az a papáé volt. Én úgy tudtam, hogy egy bácsikáé volt, aki valamikor a tavaly nyáron halt meg. Állítólag a bácsi a papára hagyta, mert nagyon jóban voltak és a gyerekei külföldön laktak, így ez tűnt a legésszerűbbnek. Aztán papa meg rám hagyta. - Bekapott egy falatot. - Gondolom azért, mert Yonginak már van két lakása a belvárosban.
-Ez szuper hír. Mármint hogy tiéd a lakás.
-Nagyon meglepődtem. De már kezdem feldolgozni. - Ivott egy kortyot.
Felfigyeltem a hirtelen csendre, és mindketten a ránk figyelő társaságra néztünk.
-Most meg mi van? - Kérdezte egy idő után Yun.
-Mit kezdesz feldolgozni? - Érdeklődött sunyi mosollyal Hana.
-Azt, hogy én vagyok a filmlakás tulajdonosa.
-És? - Kérdezte Chon, mintha még várna valamit.
-Ennyi. Azt hittem, hogy meg kell vennem, de kiderült hogy nem, mert már az enyém.
-Szuper hír! - Mosolygott Bamy, a többiek meg bólogattak, aztán a saját dolgukkal foglalkoztak.
YuGyeom lecsapott a maradék pizzámra, aztán kijelentette, hogy indulnunk kell, hogy odaérjünk a kiadóba. Elbúcsúztunk mindenkitől, aztán kocsiba ültünk, és a kiadó felé indultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése